torsdag 5. desember 2013

En morsom og kreativ oppgave fra første året på ESMOD


Jeg er en travel student på Esmod og legger sjeldent ut noe på bloggen om dagen.
 Men her er den aller morsomste oppgaven jeg 
har hatt første året på Esmod.
Vi fikk i oppgave å splætte maling og det vi fant av flytende ting oppå ark og etter på skulle vi se etter klær, hatter, sko osv i disse spotene. 


Dette var en av mine resultater av spotene og dette ble en struttekjole i tyll.



Så tegnet jeg opp en figurin og lagde to kreative stoffer som jeg fikk inspirasjon av fra spoten.




Til slutt skulle vi lage en dukke av figurinen. Og vi måtte velge materialer selv som passet til og jeg brukte Fimo leire fra panduro.  Dette var en utrolig morsom og kreativ oppgave og ikke minst en kul måte å bli inspirert til plagg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar